foul madmus

Fava fasulyeleri yüzlerce yıldır popüler yiyeceklerden ve kahvaltıda ana öğünlerden biri olarak kabul edilir.Ayrıca insanlar için sağlıklı bir besin olarak kabul edilir, çünkü vücuda birçok sağlık faydası sağlayan vitamin ve minerallerden önemli besinler içerir. “Beslenme ve” -Sen. “

Karşılaştırmak
Kategoriler:

Hamileler için faydalı
Taze fasulye, yaklaşık 423 mikrogram veya folatın% 106’sı 100 gram fasulye sağlayan mükemmel bir folat kaynağıdır.

B12 vitamini içeren folik asit, DNA sentezi ve hücre bölünmesinin temel bileşenlerinden biridir ve hamile bir kadının diyetindeki folat, fetüsteki sinir tüpündeki kusurları önlemeye yardımcı olabilir.

Sağlıklı bir kalbi korumak
Fasulye iyi miktarda B6 vitamini (piridoksin), tiamin (B1 vitamini), riboflavin ve niasin içerir.Bu vitaminler karbonhidrat, protein ve yağların hücresel metabolizmasında enzim görevi görür.

Ayrıca, fasulye, kalbin sağlığını koruyan kan basıncını düzenlemeye yardımcı olan potasyum için en yüksek bitki kaynaklarından biri olarak kabul edildiği için demir, bakır, manganez, kalsiyum ve magnezyum gibi en iyi mineral kaynakları arasındadır.

0

TOP

X