1800 ml yağ

Çoğu gıdada kullanılan susam yağı, zeytinyağı, ayçiçek yağı, mısır yağı ve diğer yağlar gibi doğal bitki varlıklarından elde edilen yağdır.

Karşılaştırmak
Kategoriler: , Etiketler:

Bitkisel yağların faydaları
Hücre yenilenmesi

Bitkisel yağlar (ayçiçeği, pamuk, limon ve buğday tohumu gibi) vücudun hücreleri korumak ve geliştirmek, bağışıklık sistemi ve sindirim sisteminin sağlığını iyileştirmek, cilt gibi vücut dokularını korumak için ihtiyaç duyduğu E vitamini açısından zengindir. gözler, göğüsler, testisler ve karaciğer.

Bitkisel yağlar ve çeşitli vücut fonksiyonlarının performansı

Vücudun birçok işlevi yerine getirmek için yağ asitlerine ihtiyacı vardır ve bitkisel yağlar bu asitlerin ana kaynağıdır. Omega-3 ve omega-6 olmak üzere iki tür yağ asidi vardır ve vücut bunları doğal olarak üretemez, bu yüzden onları gıdalardan elde etmek önemlidir.

Omega-3 yağ asitleri antiinflamatuardır, bu nedenle kronik kalp, cilt ve sindirim sorunları olan kişiler için şiddetle tavsiye edilirler. Omega-6 asitleri enflamatuardır ve vücut için de gereklidir, ancak önerilen miktarları aşan uzun süreli kullanımı zarar verebilir.

Alfa-linolenik asit soya fasulyesi, kanola yağı ve keten tohumu yağında bulunur ve balıklarda bulunan yağ asitlerine çok benzeyen bir tür omega-3 asittir.

Kan şekeri seviyelerini iyileştirin

Bazı karbonhidratları veya doymuş yağları doymamış yağ asitleri ile değiştirmek, kan şekeri seviyeleri üzerinde yararlı bir etkiye sahiptir ve aynı zamanda insülin salgılanmasını kontrol eder. 2011 yılında yapılan bir araştırma, 4 ay boyunca günde 8 gram aspir yağı almanın, tip 2.2 diyabetli bazı kişilerde iltihabı azaltabileceğini ve kan şekerini iyileştirebileceğini gösterdi.

0

TOP

X